Bad day

Den här dagen skulle jag bara vilja stryka ett streck över, inget har blivit som jag ville idag och jag har bara gjort tråkiga saker.

Först åkte vi som sagt in till Hööks för att byta ridbyxorna, som var ett par fleecefodrade som var jättekonstiga i modellen. Så jag bytte till ett par vanliga bruna istället, av samma modell som jag redan har så jag vet att de är sköna ;). Det var ganska urplockat i butiken, jag skulle ju köpa en piké, men den fanns inte.

Jag skulle också ha köpt stövlarna idag, men glömde mitt presentkort på Glada Hästen hemma så det blev inget med det heller.

Resten av dagen har jag städat mitt rum, försökt komma på något att blogga om och varit lite allmänt down.

Aja, nu ska inte jag klaga på mitt liv mer, imorgon är en ny dag, och då ska jag fortsätta städa och förhoppningvis kanske hitta på nåt kul, får se hur det blir.

Det blev ett litet depp-inlägg men det får ni stå ut med. Jag ser i alla fram emot nyår som ska tillbringas hemma hos Elin med lite god mat och underbara vänner :D

Hade tänkt gå ut med hunden, men det började precis regna, hade han inte hatat vatten så hade jag klätt på mig och gått ut ändå, får se om det slutar regna så att jag kan promenixa i alla fall ;).



Det var dessa ridbyxor jag köpte               


Och det här är pikén jag inte hittade, får se om jag
klickar hem den från http://www.hooks.se istället.
Tycker att den är väldigt snygg :D

See ya
/Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har den blåå;)

2011-12-30 @ 14:20:01
Postat av: Anonym

jag har den trøyan!:D

2012-01-12 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0