Börjar nu!

Nu börjar jag med bloggandet! Har haft en klar ett tag nu men har inte hittat tiden till att börja. Jag heter iaf Elin Berglund och är född 1996. Jag bor i Västerås och rider på Stora Ekeby Ridskola. Jag har alltid suttit på hästryggen så jag vet inte riktigt när jag började. Mitt hästintresse fick jag av mamma och moster som hade hästar. Sen "fick" jag en ponny hos mormor, världens bästa shettis Lilleskutt som nu är uppstallad som ridskolehäst på STERK. Jag rider på tisdagar, hopptränar varannan fredag och rider för tillfället på söndagar i ett projekt vid namn Ungdomsambassadörer. Jag sitter med i STERKs ungdomssektion och är allmänt aktiv i stallet. Jag har även en medryttar ponny i privat stallet, Korall <3

Finns nog inte så mycket mer att säga om mig, ifall ni vill veta ngt - fråga!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0