Dagen idag

Nu har jag precis kommit hem från en fullspäckad men rolig dag, har varit på Sterk sen kl 7 i morse. Jag har alltså jobbat och det gick bra som vanligt, skrittat ut på två ridskolehästar som är under igångsättnig, i motvind och spöregn, lite blött blev det allt.

Vi hade ju även träff med ungdomsambassadörerna som är ett ganska nystartat projekt för alla klubbens ungdomar, vi hade frågesport, musik-quiz och charader och hade det lite allmänt mysigt, det är alltid kul att träffa alla vänner på en gång :D.

Sedan har jag ridit för Marianne på Juniorspecialen och det berättar jag mer om lite senare, så håll utkik efter fler inlägg ikväll

/Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0