Flummig stallkväll

Nu är jag hemma från en väldigt rolig kväll tillbringad på världens bästa Stora Ekeby Ridklubb!
Jag, Elin, Mickis och Frida har bestämt att vi ska ha godisförbud som nyårslöfte, och vi ska tävla om vem som klarar det längst och har klurat ut straff om man misslyckas. Man ska även börja träna två/ggr i veckan. Ska bli spännande att se hur det går ;)

Efter att Frida slutade så hade jag och Elin vår "julafton" fast Elin hade glömt min julklapp... men jag ska få den imorgon så det gick bra ändå. Sedan förnyade jag och Elin våra bröllopslösten(vi är gifta på facebook om någon skulle ha missat det ;) Vi körde skottkärra i stallgången och Mickis fick vara stand-in präst. Så kan det gå, och det är så vi gör här på Sterk, vara flummiga i stallet är sånt vi Sterkare är bra på ;)

Nu ska jag klä granen eftersom vi inte hann det igår.
Bjuder på lite bilder från dagen så länge.


Godisförbudskontraktet

Bröllopsparet i skottkärran

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0