Gårdagens ridning - Korall

Som rubriken säger red jag korall igår. Jag jobbade mycket på att få henne lugn, vilket gav reslultat!
Jag tränade på att gå på volter och serpentiner. I början var hon rätt lugn men effter galoppen blev hon sitt vanliga söta jag ;)

Efter galoppen tränade jag på att få henne lugn och inte sitta och ta och lätte inprinsip hela tiden. När jag lättade kännde man verkligen hur hon slappnade av och blev inte alls lika stark! Helt underbar kännsla!

Jag travade lite skännkelvikning från långsidan och in till mitten och sen bytte varv :)

Sen efter tog jag på täcket och skrittade av - finito!

Efter att jag fixat korallen var det lektion. Vi hade gymkhana och vi "äldre" i gruppen rockade som vanligt! grymt! dock fick jag ett ridspö i örat, några sparkar men shit va kul vi hade!

En tjusig bild på mig och finaste korall <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0