Jullov, jullov, slut på läxorna...

Som rubriken säger, jullov får mig alltid att tänka på en julsång vi alltid sjöng på avslutningarna på låg/mellanstadiet,

Jullov, jullov
slut på läxorna
jullov, jullov
på med pjäxorna
jullov, jullov
KUL KUL KUL!!
titta det snöar, tomten är vaken
nu är det jul igen HEJ HEJ
titta det snöar, tomten är vaken
nu är det jul igen HEJ HEJ

Nu är julstämningen verkligen på topp, och nu ska uppdateringen också bli på topp när jag är ledig.

Idag har vi haft julavslutning så nu är det jullov som sagt! Och jag ska inte göra någonting det här lovet, bara vila upp mig eftersom det har varit så himla mycket den här hösten. Men det slutade väldigt bra, med en trevlig sista dag i skolan och betyg som jag är nöjd med. Nu längtar jag bara efter julafton på lördag, ingen som har missat det hoppas jag? ;)

/Julhälsningar Maria :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0