Nöjd tjej!

Började dagen med en sovmorgon, välbehövligt då jag sov som en stock ända tills larmet ringde!

Åkte ner med sis för att möta upp maria, jag lämnade tillbaka ett par jeans och en vit skjorta :)
Där efter fick jag sms från em, som vi tidigare mött på gina :) Vi lunchade på espresso house, och gick runt och letade saker till emilie på nyår! Hon blir nog supersnygg!

Emilie var gullig och skjutsade oss till glada hästen efter :)

Jag köpte : Ett par Kingsland handskar - 375 kr
Kingsland strumpor, marinblå - 199 kr
Equline strumpor, marinblå - 199 kr



Så nu väntar jag på att maria ska duscha klart så vi kan göra smoothis och ha mini spa! Och sen kolla på Love Actually! Mysigt värre!<3

I morgon blir det stallet, korallen ska motioneras! Min nya vinter aoutfit är supersnygg ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0