Nyårslöften

I år har jag faktist två nyårslöften!

Det första är våran lilla "tävling" som några stycken i stallet ska ha. Vi ska bli hälsosamma, dvs inte äta godis, inte dricka läsk och så ska vi träna minst två gånger i veckan. Man får dock äta chips/ostbågar på lördagar(annars ville inte Frida vara med). Så har vi klurat ut lite olika straff för de som förlorar. Och Elin som har hoppat av redan innan det har börjat får vi komma på ett extra hemskt straff till, kommentera gärna om ni har några förslag ;). Men målet är att vi ska bli hälsosamma och nyttiga som sagt ;)

Det andra löftet är att verkligen ta tag i skolan, och då menar jag VERKLIGEN. Nu ska jag satsa sista tiden som är kvar och inte skjuta upp allt till sista dagen som jag gjort tidigare. Jag har åkt på en räkmacka genom högstadiet känner jag, och har fått de betyg jag har bara genom at hänga med på lektionerna. Jag känner att jag kan bättre och nu ska det bli någon ordning på det hela. Annars blir det tufft på gymnasiet också. Har som tur är hjälp av min handledare som ser till att jag verkligen planerar skolarbetet!

Hoppas verkligen för mitt eget bästa att jag kan hålla detta nu, annars vet jag inte vad jag gör haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0