Rea!!

Hallo alla glada bloggläsare!
Idag ska jag och mamma åka in till Erikslund. Jag ska in på Hööks och lämna tillbaka ett par ridbyxor jag fick i julklapp och ska passa på att handla på rean nu när de har 50% på hela sortimentet. Jag ska köpa ridbyxor, en piké och eventuellt ett schabrak. Vet att jag klagade på Hööks kvalité för ett tag sedan, men det är ju liksom 50%(!!) på ALLT!. Så då måste man passa på! Sedan kanske det blir en sväng förbi Glada hästen och köpa stövlar också. Har en känsla av att jag kommer att vara ganska fattig efter morgondagen ;) Får se hur mycket som finns kvar på rean också, kan tänka mig att typ hela västmanland har handlat där de här dagarna hehe ;)

Hörs senare
/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0