Red ut!

Oaktiva elin här! haha..

Igår red jag iaf ut på korall med emelie och dollar :)

Först tänkte vi rida till hästbadet, vilket inte gick så bra när det fanns tre vägar att välja på och vi valde fel 2 ggr.. sen den sist gången så orkade vi inte rida den vägen och red ist upp på åsen och små skuttade! Kul kul tyckte korall och dollar ;) haha helt crazy, kan ju iaf säga att pessoa bettet inte va till så stor effekt, men det är kul att se att hästarna är lyckliga!

Jag red även in i en stor gren, då jag vände mig om och kollade hur långt efter dollar var och när jag kollade frammåt igen var skärmen ivägen så jag hann inte se den stora stocken.. haha askul!

Nu är anna här och vi ska cykla/åka bil/gå till ica och köpa ingridienser till oss. Vi ska baka cupcakes! Haha och alla ni vänner vet att jag är grym på att baka, host.

Hursomhelst, i morgon blir det en tiiiidiiig dag på sterk, mamma är på kurs 8.00-13.00 så där imellan ska jag rida och fixa allt, får se om det blir skritta ut lite och sen träna dressyrprogram ;)


Skriver mer i morgon om hur det gick och kanske nån film. om jag kommer på hur man lägger in ;)



Juste, på nyår kommer maria, anna och ida hit så vi ska ha riktigt mys! dagen efter är det pay and jump på bästa ponnyn zingo <3 gulligriis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0