Ridningen igår!

Kom hem så sent så jag hann inte skriva ngt. Men iaf, jag fixade åt korallisen och mös lite innan jag red. Ridningen gick super!!
Hon var jätte fin, mjuk och inte alls springig som hon kan vara ibland! Sjukt fin ponny, tränade på böjt spår och övergångar. Hon va helt super!

Efter på lektionen red jag Anna :) vi tränade på öppna och det gick åxå super, nöjd över min ridning alltså!

Nu har jag varit i skolan sen åkte jag ner på stan för att köpa en mössa, pannband och en ny halsduk :)
Resten av dagen spenderas i stallet, syster ska rida lektion och jag ska "hänga" lite med mina älskade vänner + korall <3


Bjuder på en sommrig hästbild på mig och mosters unghäst!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0