Stan idag

Hello alla glad bloggläsare. Nu sitter jag på tåget på väg mot stan, ska luncha på stan med Elin och hennes syster Johanna och sedan gå på mellandagsrean på Glada Hästen i spiltan. Ska prova ridstövlar, titta på handskar, nån tröja och ridbyxor. Lite sugen på Horseliferidbyxor, eller jeansridbyxor. Hade ett par jeansridbyxor från Hööks förut och var väldigt nöjd med dem, och de var väldigt snygga. Men jag har tröttnat på Hööks kvalité, orkar inte se en söm till som lossnar vid helskoningen, ser väldigt ovårdat ut och ALLA Hööks ridbyxor jag haft de senaste åren har sömmarna lossnat på.

Ska bli kul att komma iväg lite från kolbäck, här i "bondeland" så händer det inte så mycket här haha. Ungefär 1500 invånare och ett hemköp är väl typ det som finns här, men jag trivs, alla känner alla ;)

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0