Trött tjej

Nu har jag kommit hem från Elin, igår hade vi spakväll med ansiktsmask, drack smoothie, och hade fotbad, mysigt värre. Efter det så kollade vi på film, Friends with Benefits heter den, och den var riktigt rolig faktist, det är Justin Timberlake och Mila Kunis som har huvudrollerna. Kan verkligen rekomendera den om ni tycker om romantiska komedier.



Igår så var vi även på stan och shoppade lite, jag köpte en plånbok och sminkborttagning och ansiktsmask till kvällen.

Vi fick skjuts av en kompis vi träffade på stan till Glada Hästen. Vi gick omkring där i två timmar haha. Jag hittade tyvärr ingenting jag ville ha förutom ridstövlar då, men det köpte jag inga. Provade ett par Bocaj och de var sjukt sköna, och provade även Richmond Highrider, men bocaj var skönare. Måste fundera lite till innan jag bestämmer mig.

Men vi hade i alla fall enn väldigt rolig dag, kväll/natt. Det behövdes kan jag lova.

Kram/ Maria


Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

BOCAJ MARIA!!! JAG HAR KÖPT DE NU OCH DOM ÄR BÄST!! :D

2012-01-01 @ 22:26:07
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0