Dagens ridpass!



Idag var det som sagt ridutveckling. Jag hade Flamingo och det gick helt okej. Hon var fin hela passet förutom själva övningen ;) I framridningen red vi volter på kortsidorna och skänkelvikning på långsidorna. Själva övningen var bogen in, och här började hon streta emot lite och blev lite stark, hon tycker det är rätt jobbigt. Men i slutet fick vi till det hyfsat bra. Resten av passet var hon fin, ville inte riktigt ställa igenom till vänster, men det gick det med tillslut.

Superponnyn<3 :D


Jag har förövrigt haft en väldigt bra födelsedag, min ridgrupp sjöng för mig innan ridningen och jag fick välja först vilken häst jag ville ha, och alla har vart snälla idag, stor planch på skåpet och sms från storebror 04.10 i morse :D Har typ glömt hur roligt det är att fylla år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0