Fina ponny, du får det bra nu <3

Wendel van der Lohofte "Loffe" som vi kallade honom. Jag började rida honom när han kom och red honom i ca tre år tills jag blev för stor. Han är en Haflinger C-ponny. Han är väl igentligen ingen drömponny, ganska stark, springer när det blir jobbigt, och var väl ingen hoppstjärna direkt. Men jag fastnade för honom och han tog mig en bit i ridningen. Och jag älskade honom över allt annat. Vi har tävlat en del, första hopptävlingen ramlade jag av två gånger, och första dressyren hoppade han över dressyrstaketen. Men han var min favoritponny i tre år, och vi hade roligt och det var det viktigtaste, även fast han busade så var det alltid med glimten i ögat. Har många minnen tillsammans med dig underbara ponny! <3

Loffe har fått nån form av cancer och kommer tas bort denna vecka. Kommer sakna dig något enormt <3
















Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder

2012-04-11 @ 19:58:32
URL: http://elinotitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0