Gårdagens ridning

Som jag sa tidigare red jag Wilda igår, hon var inte alls så som jag kom ihåg!

Vi red ut ca 20 min först, travade på grusvägarna osv. Sen när vi kom till paddocken blev det inte alls lika kul tyckte hon. Hon hade ingen riktig bjudning så jag försökte göra många galoppfattningar som tyvärr ej gav resultat. Varenda gång jag la på spöt kickade hon så när hon hade gjort några fina fattningar med bakbenen kände jag att det fick räcka. Jag var helt slut och Wilda inte på humör. Men måste brömma Elin, hon har gjort ett super jobb och de klickar verkligen!:)

Fick även sitta upp på Fatima, Johannas foderponny på 22 år. Hon har också utvecklats något sjukt och Johanna har fått henne superfin! Jättemjuk i båda sidorna och lyssnade super!:)

 

Bilder kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0