Gårdagens ridpass!


Jag red Arena igår igen, tycker väldigt mycket om honom faktist. Jag var lite trött pga förkylning med mera, men det gick bra ändå!

Vi red en övning med skänkelvikning halva långsidan, red in på hörnlinjen i mellantrav, och nästa långsida öppna, sedan kunde man lägga en volt på nästa kortsida och så gick det runt. Han kändes fin och jag börjar hitta lite knappar nu. Även om han är väldigt stor och man måste spänna magen som en idiot hela ridpasset för att kunna hålla ihop allt. Han blev väldigt fin mot slutet i alla fall, när jag avslutade blev han riktigt fin, säkte sig verkligen neråt och kunde gå låg form utan att rinna iväg från mig. Så jag är nöjd! Sedan när vi börjar rida ute tänkte jag att mamma kan få ta lite bilder när vi rider ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0