Hinner knappt!

Hästpersoner behöver absolut mera tid på dygnet! Jag vet knappt hur jag ska hinna allt..
Nu ska jag åka till mormor och morfar och hestisarna på påskfika, sen äta lunch i stallet och sen fixa + rida korallen. Tror jag ska rida barbacka, vi får se hur det blir!
Efter korall ska jag till faster och äta mat med hela andra sidan släkten.. puh! Och det var inte allt, jag håller på att bli FÖRKYLD riktigt rejält!

Har mega ont i halsen och huvudet känns heelt tungt.. men men, ska tävla i morgon!

Nu vet ni att jag lever iaf, kommer ha lite svårt att blogga men ska försöka hinna göra ett tidsinställt nu lite snabbt!


eliinbeerglund @ instagram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0