I'm back!

Min uppdatering har varit hemsk! Har inte ens varit inne på blogg.se sedan i torsdags, inte okej. Men nu vet ni att jag lever i alla fall, och det har varit fullt upp de här dagarna!

Så här har min vecka sett ut:

Fredag: Fika på markan efter skolan med några klasskompisar + Elin. Sedan hoppträning med Lilla Gubben, gick helt okej.
Lördag: Jobb, och övernattning med US

Söndag: Hästskötare åt Nina och Roberto i Örebro. De var duktiga! UA-ridning på Gladys på kvällen, var så trött efter helgen att jag knappt kunde rida hehe

Måndag: Red för Marianne, tänker inte ens skriva hur det gick... Sedan var det UA ridning på bästa Flamsi och sen lektion på Arena på kvällen, som gick bra!

Tisdag: Zonträff med Hallsta RK hos oss på Sterk. Vi hade lite styrelsesnack, bytte idéer och hade allmänt kul!

Onsdag: Pysseldag med 20 söta barn! Jag och några fler från US hjälpte Frida. Jag hjälpte Elin när hon hoppade Korall. Och nu på kvällen har jag varit med Nina på hoppträning.

Så imorgon börjar mitt lov kan man säga, SOVMORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0