Inte haft data..

Som rubriken säger jag jag varken haft data eller mobil så jag har inte hunnit blogga!

Har nyligen duschat eftersom vi hade övernattning med småbarnen på ridskolan. Vi i sterkus är bäst, helt klart! Alla vi gick upp runt halv sju, förutom maria som gick upp typ halv sex, eftersom hon skulle med Nina och Roberto till Örebro! Maria uppdaterar senare. Mockade och fixade höpåsar, tog in henne och tvättade rent såret.

Vi trodde ju hon hade rullat på en sten i hagen, men det är en inflamerad sadelknut! Så nu är ponnyn ren, fick ett nytt täcke på sig i hagen så det inte skulle bli inflamerat igen.. så nu är hon på bättringsvägen!

Vi får hoppas hon blir frisk till påskhoppet, annars är det som det är!

Nu ska jag kolla på kenny starfighter med syster, haha den filmen alltså!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0