Svar på läsarfrågan!

Min fråga var: Hur tror du Korall är?

Postat av: lenne

Jag tror att korall är en häst som är lite tjock och bekväm av sig. Typ som en ridskole ponny, fast hon kanske är de? Hon ser ut att kunna hoppa bra, men skulle du va med lite bättre i sprången skulle hon nog hoppa ennu finare, fast jag vet ju inte. Hon verkar vara en dressyr ponny. Det är min "åsikt om korall" fast jag kanske har helt fel...

 

Mitt svar: Korall är inte alls tjock och bekväm av sig, snarare tvärtom. Man kan knappt rida henne med spö, och nej hon är ingen ridskoleponny.

Korall är en hopponny, men kan även gå dressyr. Korall startade tidigare SM och msv i hoppning.

Det var kul att höra vad andra tror om Korall! Tack Lenne :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0