Veckan hitills

Har haft lite ont om tid/motivation för att uppdatera, var bortrest hela helgen bl.a. Men min vecka hitills har iaf sett ut så här:

Söndag(kväll): Red med UA, och vi fick äntligen rida för Erica och vi hade jymnastikhoppning, vi hoppade studs och 5 & 1/2:a. Fick igång henne riktigt bra och hon fick nästan lite väl mycket tryck i galoppen. Jag tycker att det gick bra, lite ovant att hoppa storhäst bara ;)



Måndag: Ridlektion på kvällen, hade hoppats på Arena men det blev Clarissa, hon var lite stoig och gick emot skänkeln först, så man fick vara på henne lite, men jag tycker att jag fick fram henne bra, vänstervarvet var dock svårt och hon försökt skjuta ut vänsterbogen hela tiden. Så inget superpass, men ändå nöjd eftersom hon var på sånt humör-

Tisdag och onsdag har varit vanliga skoldagar och allt har flytit på bra. Har läst mycket i andra hungerspelen också, sjukt bra böcker.

Imorgon ska jag till stan och planera en samarbetesträff med Hallsta RK's ungdomssektion, trevligt.

Nu ska jag duscha och sen plugga lite HK, hare bra :D

Kommentarer
Postat av: Elin!

frågestund på bloggen!

2012-04-19 @ 08:56:06
URL: http://loffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0