10 saker du inte visste om mig!

10 saker du inte visste om mig..

  • Jag har simmat i över 5 år, och även tävlat lite, fast nu simmar jag inte längre.

  • Jag har varit hopprädd, fast jag har Flamingo att tacka för att jag fick mitt självförtroende tillbaka efter jag ramlade av på en tävlig och var rädd efter det.
  • Jag älskar mörker! Kan vara ute och springa min runda som går mitt ute i ingenstans utan lampor och inte vara ett dugg rädd!
  • Jag tycker om att vara ensam, även fast det är underbart att umgår med sina vänner så lider jag inte alls av att vara hemma helt själv en dag.
  • Jag kan vara väldig sur på morgonen, tycker synd om mina föräldrar att dom ska behöva stå ut med mig varje dag...
  • Jag försöker städa mitt rum en dag i veckan, men efter två dagar är det lika stökigt igen.
  • Jag älskar sommaren!
  • Tycker igentligen mycket bättre som att rida ponny än storhäst, har ju tyvärr växt ur nästan alla ponnyer nu.
  • Jag har aldrig gråtit till en film, inte ens titanic. Det sjukaste var när jag, Elin, Johanna och Anna var på bio och jag hör Elin snyfta och säga "Maria!! Kolla killen där framme han gråter" haha gulligt ;) Jag lovar att hela bion förutom jag grät...
  • Jag har konstaterat att det är ganska praktist att mitt efternamn börjar på Ö, för om någon letar efter mitt namn i en lista etc. så behöver jag bara säga att det står längst ner ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0