Andra nationella - check!

Idag har jag, och alla nior i hela sverige (tror jag) skrivit nationella tre timmars uppsatsen. Jag hade typ förberett mig på världens undergång och att jag skulle kunna sitta still en timme MAX! Men efter två timmar så satt jag fortfarande still snällt på min stol, skrev, lyssnade på musik och åt mina vindruvor. Inte ens skrivkramp fick jag, hm skumt... Två sidor hade jag lyckats få ihop när det var renskrivet och klart, och jag är hyfsat nöjd med innehållet. Inget MVG kanske, men jag känner mig ändå nöjd.

Helgen kommer bli riktigt nice också, imorrn ska jag och min kusin sova hos syster, och på lördag tar jag med mig Elin hem till Kolbäck och så ska vi har filmkväll och på söndag blir det juniorspecialen på morgonen och kl 14.00 har Sterkus årsmöte! Ingen rast, ingen ro fast en sovmorgon lyckas jag klämma in i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0