Behöver skriva av mig lite...

Får verkligen ingen ordning på mitt liv just nu. För det första tänker och grubblar jag alldeles för mycket, jag oroar mig för saker jag inte behöver vara orolig för och för varje misstag jag gör känns det som man sjunker i allas ögon. Och dessa tankar har snurrat i mitt huvud hela dagen, kan bero på att jag är ledig och har mycket tid över nu, när det mycket med skola, stall och allt annat så flyter livet bara på helt enkelt, och när jag sen blir ledig kommer allt på en gång. Men alla har vi depp-perioder ibland, och de brukar gå över.

Så nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag i morgon helt enkelt, hoppträning och sedan möte med världens bästa US, första mötet som ordförande, spännande... ;) Så jag har lite saker att se fram emot i morgon i alla fall. Kram allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0