förlåt...

förlåt att jag inte har bloggat på mer än en vecka! fy skämms...

lite personliga problem men hoppas det löser sig snart..

Jag har iaf ridit korall rätt mycket. I lördags tränade vi på galopp i ridhuset ;) själva i stora.. hah! lät henne galoppera på i sin takt och efter ca 5 min frustade hon som en galning! överlycklig ponny där! världens sötaste!

I tisdags red jag privat träning för erica, jobbade mycket på åttvolter och skritt och flytta undan ifall hon blir stark.
Tillslut kunde vi galoppera och hålla formen utan att jag "br" runt henne! stor lycka, finns ingen bättre ponny :)

Hoppade även en 6 åring vid namn Laura på hoppningen, gick super! Super fin ponny det där! Helt kääär...

Idag har vi haft nationella proven, gick helt okej..

Nu kollar jag på Pretty Little Liars och chillar :)

Kommer snart upp mina topp 5 låtar!

Håll utkik!


jag :)

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0