Full fart!

De två senaste dagarna har jag haft fullt upp. Hoppade in och jobbade extra i stallet igår och idag, red även juniorspecialen idag, och i måndags red jag två pass på två helt olika hästar som jag inte är van med.

I måndags red jag först med ugdomsambassadörerna på Florist, han är ganska lik Lancelot att rida, det gäller att verkligen få fram honom för skänkeln och se till att han inte krullar ihop sig och går i "fuskform" utan man verkligen har bjudning, det gick bra tycker jag, vi gjorde ingenting komplicerat utan mest grunder, och det passade bra eftersom det var andra gången jag red honom.

På kvällen var det dags för lektion på Tami. Hade aldrig ridit henne innan och det var hoppning. Hon var pigg, och blir lite stressad men det gick hyfsat bra tycker jag, det var lite svårt att få hejd på tåget efter hinderna ibland bara, inte riktigt min typ av häst, men det är kul att rida såna hästar ibland också ;)

Idag red jag juniorspecialen på Lanc också, och hur det gick får ni läsa lite senare.



Var på Sterk totalt 14 timmar igår, så orakade inte blogga när jag kom hem vid halv 10 eftersom jag började 7 i stallet imorse igen. Men nu vet ni var jag höll hus igår iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade en häst som hette tami nyligen :) det är inte samma? :b

2012-03-01 @ 12:12:58
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se/
Postat av: sofie

åh prinsessan :) så Tami står hos er nu? :)

2012-03-04 @ 16:15:11
URL: http://idasofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0