Godmorgon, typ..

Tänkte försöka ta mig ur sängen, klockan är snart halv 1 hehe. Jag har kollat på abduction och den var bra faktist, även fast det var lite mer actionfilm än vad jag väntat mig, kan rekomendera den iaf, och att Taylor Lautner är med gör ju inte saken sämre ;)



Har inga planer alls för vad jag ska göra idag, förutom en springtur. Imorrn blir det hoppkurs för Hanna! Kul kul, hoppas på Lanc, var så länge sedan jag hoppade honom nu, prinsen. Måste klura ut en liten outfit till imorrn och putsa mina stövlar. Kanske städar hela hästhörnan, vem vet ;) Kan lägga upp lite bilder på min favoritutrustning sen också :D Och före och efterbilder sedan städningen.

Jag får fösöka hålla uppdateringen på topp eftersom att Elin har mycket med Korall och så, men jag ska göra så gott jag kan :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0