Ledig eftermiddag!

Hellojsan allihopa!
Idag slutade jag skolan runt ett, och den här eftermiddagen har jag gjort absolut ingenting! Kändes väldigt välbehövligt då mycket av min tid har gått åt till plugg och stall och jag har lite för många tankar som snurrar i mitt huvud, så för att hålla kvar motivationen så tog jag en vilodag helt enkelt! Jag har kollat på lite serier, lyssnat på musik fixat med bloggen osv. En riktigt nice eftermiddag!



Nu tänkte jag bege mig på en liten springtur såhär på kvällskvisten och sedan sova, så att jag är utvilad imorrn för en gångs skull.

Det här är en av sakerna jag roat mig med på eftermiddag, riktigt grym tjej! www.annaellinor.devote.se

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

HAHA asså hon e rolig, älskar när hon berättar om varför svenska killar suger!!

2012-02-06 @ 22:12:59
URL: http://sjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0