Marias svar!!


Här kommer första delen av mina svar från frågestunden!

Hur gammal är du?
: 15, snart 16

vad heter du i mellan namn? Fredrika...
vad skulle du heta om du vart en kille? Oscar
vad hette/heter din första häst? Har aldrig haft egen.
hur många hästar har du haft? Ingen
gillar du godis? Inte så mycket
ditt favorit ridmärke? Kingsland, Hv-polo

hur många unika besökare har du dagligen? inte så många haha ;)
hur gammal är din häst? Lanc är född 1996.
har du några syskon? Yes
Långt eller kort hår? Beror väl på vad man passar i ;)
Brunt eller svart läder? Brunt! Om det passar hästen ;)
Har du en pojkvänn? nej
Brukar du sminka dig? Ja
Vilket är ditt favorit ämne i skolan? So
Är jag bäst? känner dig inte ;)
Gillar du spotify? Ja
Hatar du nya facebook precis som jag? Haha, jaa.
Ska du lägga av med facebook när tidslinjen börjar? nej, jag får anpassa mig ;)
Gillar du skräck filmer? Nej!
Har du eget stall? Rider på ridskola.
Hur trivs du i ditt stall? Super!
Vilka hästar står i ditt stall? Ridskolehästarna ;D Och privathästarna i privatstallet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0