Riktiga vänner är svåra att hitta, men jag hade turen att hitta den bästa av dem alla ♥

Slutade tidigt från skolan idag, 13.15 som alltid på onsdagar. Så jag begav mig in mot storstaden Västerås för lite shopping med Elin. Först irrade vi runt och letade efter nån plats att fika på och hamnade till slut på subway. Efter det gick vi i lite affärer och jag köpte två par jeans och nagellack på cubus, fyndade en västa för 199kr på accent, och body butter på the body shop, sedan jag tog 17.35 tåget hem. En riktigt mysig eftermiddag blev det i alla fall, du är guld värd Elin<3

Sedan hoppade jag in en snabbis på hemköp, där det för övrigt var sjukt mycket folk, i kolbäck liksom!? Men jag handlade naturgodis, vindruvor och dricka till nationella i morgon, vi ska skriva en uppsats i tre timmar, så man får har godis med sig. Vi får hoppas att jag överlever, och inte får nåt sammanbrott för att jag inte kan sitta still hehe. Vi slutar efter uppsatsen i alla fall, skönt det!

Nu ska jag sova så att jag är utvilad imorrn, kram :D


Best friends forever<3 (charmig bild, jag vet...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0