Sammanfattning av veckan...

Har ju inte hunnit blogga pga, skola, hästar mm.

I söndags: hopptränade korall för hanna. jag red som en jäkla kratta medans ponnyn hoppade som en gud, ovanligt vis!

Tisdags: red korall barbacka ut i det fina vädret i skritt ca 30 min, därefter red jag lektion på henne. Översuperfina ponny!
Gick super mjukt och helt underbart hela lektionen , kan inte bli bättre!

Onsdag: red barbacka eftersom hon hade gått rätt hårt :) kjobbade mycket bakdelsvändningar och skänkel vikning. Släppte verkligen och bar sig själv, härligt resultat!

Idag: shoppat och myst med systra mi på stan, nu kollar jag på Top Model sverige, missade ett avsnitt...
Ska även redigera ihop en film lite snabbt innan jag ska sova :) så det blir film från hoppningen!

Kan även passa på att säga att det blev översvämning i stallet igår kväll....


mindre mysigt....

UTERITT!


fina fina fina!


världens bästa ponny och världens bästa väder!

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0