Skärpning Elin!

Nu SKA jag skärpa mig.. måste blogga ju!

I tisdags red jag Dollar och Korall :) Dollar, en kolsvart dressyrponny på 11 år! Världens finaste och duktigaste dressyrponny, lovar! Tränade mycket skännkelvikning, förvänd galopp osv :) super kul, även om den är piggelin ;)

Red Korallen i hoppsadel, tränade lite bommar och galopp sträckor! superskoj! tyvärr fick jag inte igenom henne helt, liten besvikelse men hon hade ju gått hårt dagarna innan , kan va ngt sånt..

I går va jag i stallet, pussade på prinsessan och putsade hennes dressyrträns och dressyrsadelgjorden och hoppgjorden:)

I dag ska jag plugga lite, sen åka med bästa Tove till strömsholm på kurs! Även maria ska dit sen , mysigt värre!<3

På fredag kanske jag ska rida korall. Jag har iaf hoppträning på kvällen :) Sen på lördag och frammåt en heeel vecka har jag korall själv, blir lite blandat , dressyr, rida ut och hoppträningar! Super skoj!

Har även fått kontakt med koralls gammla gammla ägare Olivia :) super kul det mä!

Nu ska jag åka till skolan, skriver mer ikväll om hur kursen va!

kramis :)


kommer även upp en trav/galopp film på korall i morgon! Håll utkik!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0