Svar på frågestunden del 2!

Visst är jag bäst i vääärlden? Tänk efter själv Rebecka så inser du att så är nog inte fallet ;)
Favorit färg? Turkos!!
Bästa ridmärket?? KL, HV polo!
Favorit ras på ponny? Ingen speciell, men den får gärna vara lite grövre ;)
Favorit färg på ponny/häst?? Skimmelskäck

Något sjukt knäppt som ni gjort??
Har gjort för många knäppa saker ;)
Va använder ni för parfym?? Just nu HM, billigt och bra ;)
Va änvänder ni för shampo?? Tressemé tror jag det stavas ;) eller gliss
Bästa drickan?? Päronsoda!
Favorit glass?? magnum Strawberry white!
Liten eller stor handduk efter ni duschat? Stor
Favorit tidning häst? Ridsport

Favorit tidning allmänt?
(typ solo, veckorevyn osv..) Läser typ aldrig tidningar.
Va har ni för data? Lenovo think pad
Vil ni gifta er? Är ju redan gift med Elin ;D
Snyggaste kändis killen? Hm, Ian Sommerhalder, Paul Wesly tror jag ;)
Snyggaste kändis tjejen? Ehh, ingen speciell.
Bästa kända ryttaren? RGB, Edward Gaal
Eran idol?? har ingen
Favorit smak på tuggumi?? Mint
Stora eller små snöflingor?? Små
Bästa film?? Dear John <3

This Or That..
ponny/häst
privathäst/ridskolehäst
system/digital kamera
kompisar/hästar - båda, skulle inte klara mig utan varken hästar eller vänner <3
hoppning/dressyr
stor oskön säng/liten skön
stövlar/chaps
smink/inge smink
lång/kort kille - lagom ;)
syster/bror
klädaffär/skoaffär
tv/data
data/mobil
choklad/lakrits
vinter/sommar
hööks/gladahästen
chips/godis
kompis/pojkvän- både och helst ;)
gina/hm
kingsland/hv polo
platt/lockigt hår på killar- fast igentligen spelar det ingen roll ;)


Kommentarer
Postat av: rebecka gredeholt

ehm.. ja först vill jag säga att eran blogg är inte så bra som jag trodde.. :'(

speciellt inte svaren på frågestunden..

känner mej inte lite dissad här.. :''(



hahahahahhah nejdå ja bara skoooooojar !!!!!

eran blogg e super grym, så vad ni än gör sluta INTE blogga!! :DDDDDD<333

2012-02-02 @ 19:03:38
Postat av: maria

Vad söt du är, och kul att du tycker om den iaf ;D

2012-02-08 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0