Svar!

Här kommer en del av mina svar på frågestunden!

Hur gammal är du? : 15, 16 i sep.
vad heter du i mellan namn? Eva och Lisa...
vad skulle du heta om du vart en kille? har aldrig tänk på det men kanske Marcus?
vad hette/heter din första häst? Har haft en på heltidsfoder, och en nu som hela släkten har.

hur många hästar har du haft? 2
vad heter de? Lilleskutt och Aztec Prince
gillar du godis? gillar nej? älskar jaa!


ditt favorit ridmärke?
Kingsland, Hv-polo,schockemöhle och whitaker :)

hur många unika besökare har du dagligen? haha för få?...
hur gammal är din häst? Korall född, 97 zingo med.
har du några syskon? Yes

Långt eller kort hår? oftast långt :)
Brunt eller svart läder? älskar brunt på skimmlar, skäckar och svarta hästar, annars svart.
du en pojkvänn? nej

Brukar du sminka dig? Ja
Vilket är ditt favorit ämne i skolan? So
Är jag bäst? inte efter mig!;)
Gillar du spotify? Ja

Hatar du nya facebook precis som jag? nej inte så värst..
Ska du lägga av med facebook när tidslinjen börjar? Nej jag valde den själv.
Gillar du skräck filmer? ja

Har du eget stall? Rider på ridskola
Hur trivs du i ditt stall? Super!
Vilka hästar står i ditt stall? Alla ridskolehästarna i ett stall och privat i ett stall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0