Just like the seasons change, winter into spring...

Började dagen med att försova mig en timme, inte bra. Men jag hann till skolan och pinade mig igenom en dag med fruktansvärd spänningshuvudvärk. När jag kom hem tog jag alvedon och stack till Sterk, och då blev genast humöret bättre. Fixade Roberto och myste lite med honom, och sedan red jag lektion som gick riktigt bra! Skriver om det senare. Hittade förövrigt en sjukt snygg HV-polo väst på Glada Hästen i lördags, höst upp på önskelistan just nu vill jag lova! Svart, glansig med turkosa detaljer. To die for var den verkligen!

Nu ska jag duscha och läsa klart i svenskaboken och sedan sova, så att jag inte försover mig imorrn igen ;)

Såhär såg vägen från bussen ut idag, mindre roligt... Skridskobana hela vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0