10 saker du inte visste om mig..

10 saker du inte visste om mig..

  • Jag kan inte cykla/springa eller något om jag inte har musik!
  • Jag har bara kännt maria i ca 4 år fast det känns som en evighet...
  • Jag hatar spindlar!
  • När jag rider ut och det är mörkt kan jag ibland blunda för jag är mörkrädd...
  • Jag har världens bästa vänner som stöttar en hela tiden!
  • Jag har haft en "egen" shettis i ca 5 år, som nu är aktiv i ridskolevärksamheten!
  • Jag städar alltid mitt rum på lördagar, vet inte varför men har alltid gjort det sen jag var liten!
  • Jag älskar att köpa hästsaker!
  • Jag är galet kär...
  • Jag gillar inte mitt efternamn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0