2011!


Hur var ditt år (2011)?

Det var väl bra, vissa stunder mindre bra och vissa bra!

Har du gråtit?

ja, vem har inte?
Har du skrattat?

ja :)

Har du sovit i tält?

Ja, 2 nätter med världens bästa kompisar på ridläger!
Har du sovit under bar himmel?

Nepp, tror inte jag skulle våga!
Har du varit på Gröna Lund?

Nej, valde att va i stallet ist...:p
Har du varit på Liseberg?

nej

Har du varit på Kneipbyn?

nej, men 2010 :)
Har du varit i en annan stad?

Absolut
Har du bott hemma?

För det mesta

Dina vänner under 2011.
Har en nära vän dött?

Nej!
Har en vän sökt tröst hos dig?

Ja..
Har du sökt tröst hos en vän?

Ja!
Har du sovit över hos en vän?

Japp
Har du varit kär i en vän?

Nja..

Har du fått mer än fem nya vänner under året?

Yes!

Denna månad:
Har du varit kär?

Ja!

Har du kysst någon?

Nej
Har du pussat någon?

haha en häst?

Har du kramat någon?

oh yes!

När...
Grät du senast?

Igår kanske? hm..
Skrattade du senast?

Idag

Lyssnade du på musik senast?

nu :)

Hade du kul senast?

I söndags :)


Vem..
Kramade du senast?

Maria!

Pratade du i telefon med senast?

Maria!
Fick du sms av senast?

Ida :)

Hade du tråkigt med senast?

Idag, sjuk... fast börjar bli bättre!


Du..
Heter?

Elin

Fyller år?

11 sep
Tycker om någon just nu?

Tycker om många!

Samlar på?

Minnen!

Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen?

Maria, helt klart!
Vilken tid gick du upp idag?

11 typ...

Har du sovit i din egna säng inatt?

Ja
Har du sovit ensam inatt?

Jaa

Har du strumpor på dig nu?

Ja

Hur svarar du i telefon?

hej det är elin

Vad ska du göra imorgon?

Skolan hoppas jag, börjar tröttna på att va hemma!

Vad vill du bli när du blir stor?

Polis!

Var vill du bo när du blir stor?

På landet tror jag :)
Är det okej att gråta?

Absolut! jag hatar den frågan? varför skulle det inte vara det?
Vilken årstid tycker du bäst om?

Våren eller Sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon?

spara för att senare köpa en häst eller fin gård när jag är äldre!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?

I ridningen - ja! inte så värst annars :)

Vill du gifta dig?

har inte tänkt på det, haha

Vill du ha barn?

Nej ..

Solar du ofta?

ja, eller typ jämt på sommaren!

Är du bra på att laga mat?

GRYM!

Gillar du att dansa?

Nej, USCH

Är du morgon eller kvällsmänniska?

morgonmänniska:D

Vilken ögonfärg har du?

Grön, tror jag

Vilka hårfärger har du haft?

blont och brunt :)

Brukar du bädda sängen?

Neej, varför det ? ska ändå sova snart igen ;)

Saknar du någon nu?

yes,

jag saknar malin!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är de viktigt med märkes kläder i ridning? De är vell bara slöseri med pengar. Man behöver vell inte heller vara så värst snygg i stallet.. :/

2012-01-18 @ 12:48:02
Postat av: svar på anonym:

var inte det här min lista? jag tycker märkes kläderna är fina, bra kvalite osv. jag vet inte om du är i ett litet stall, då spelar det väl ingen roll. men som jag i ett stort stall, skulle aldrig gå i mjukisbyxor? det här va min åsikt :)

2012-01-18 @ 13:06:31
Postat av: Matilda

Det är ju olika till varje person om man vill lägga ner mera pengar på märkes kläder. Det var ju Elins åsikt om vad hon tycker. Alla tycker olika och gör olika! :)

2012-01-18 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0