2012 - Here we come!

Nu har jag varit hemma ett tag, jag kom hem från Elin runt 12 kanske. Sedan har jag ätit lunch och varit lite nostalgisk och tagit fram mitt Sims, väldigt bra tidsfördriv kan jag lova. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, för jag känner att jag håller på att bli förkyld, igen...

Imorgon kör ridskoleverksamheten igång ordentligt igen, det är nyårshoppet och sedan ska jag rida lektion på kvällen. Hoppas på två bra rundor på nyårshoppet i morgon, att hon ska ha en bra galopp med tryck i, som hon har lite svårt för eftersom hon är så fyrtaktig. Ska se om mamma kanske kan filma, så får ni förhoppningsvis se film från båda rundorna.

Gårdagen var riktigt awsome, som Elin redan har skrivit. Det känns även som att 2012 kommer bli ett riktigt grymt år!

Ha det bra allihopa & gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0