Ännu en helg till ända!

Nu sitter jag i soffan och ska snart hoppa in i duschen, den här helgen har, precis som alla helger gått riktigt fort! Igår jobbade jag till tolv, men var kvar på Sterk till 13.00 ungefär och pratade med Elin. Idag har vi varit i stan med Sterkus som skulle gymma på Factor Gym. Jag fick inte vara med eftersom mina stygn kan gå upp, men jag hade jättegärna velat för att det såg riktigt kul ut! Nästa gång vi kör är jag oxå med.

Min träning idag bestod av promenad på Björnön med en övertaggad hund, och övningar från sjukgymnasten. Längtar till såret har läkt ihop helt och jag kan börja träna ordentligt igen!

Elin låg lite halvt utslagen på golvet efteråt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0