cant wait!

Jag kan knappt vänta till helgen, eller i morgon! Den kommer bli så grym!

Kan berätta lite mer detaljerad :) Somsatg, jag köpte du mina stävlar nu åxå :D

I morgon, hoppträning på ridskoleponny. Innan det ska jag hinna rida och fixa korall :)
Tänkte jobba igenom henne rätt bra på volter och övergångar och försöka få henne uppmärksam :)

Lördag, rida ut korall eftersom vi ska hoppträna på söndag. Åka hem till Matilda på tjejkväll, sover där. Sen åker jag till sterk och fixar korall, tar in henne, borstar och hoppträna med storhästarna! Kan bli intressant ;) Söta Rebecka filmar så det får ni se sen :)

Har gjort lite planer på vad jag och korall ska ha på oss ;)

  • Blåa hoppskydd
  • Blått sveland schabrak

Jag

  • Svart hoppspö
  • Mörkblå tjocktröja
  • Bruna ridbyxor
  • Bocaj stövlarna
  • Säkerhetsväst + hjälm

Har inte bestämt om jag ska ha handskarna eller inte, gillar att rida utan!:)

 

charmig bild på sötnosen ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0