Dagens...

Dagens fundering:

Dagen kvar att göra: Cykla till skolan och hämta matteboken, plugga!

Dagens roligaste: Att man vaknar av ett sms från den man gillar mest!:)

Dagens tråkigaste: Att jag är sjuk!

Dagens måste:
Cykla till skolan...

Dagens pryl:
TV:n, ett bra sätt att få dagen gå fortare när man är sjuk..

Dagens Låt
: Best of you - Foo Fighters

Dagens klädsel: Mjukis kläder...

Dagens humör
: Bra, förutom förkylningen som trycker ner en!

Dagens Önskan:
Att jag blir frisk!

Dagens beroende:
tv:n , mobilen, glass mm.

Dagens vill ha: Ett schockemöhle dressyr schabrak!

Dagens HUVUDsak: Mössa när jag cyklar! haha

Dagens borde:
Ta och cykla nu!

Dagens sämsta:
att va sjuk..

Dagens jobbiga: att jag inte kommer på ngt att blogga om!

Dagens bästa: Att jag fick sova länge :)



jag saknar min älskling!

/eliin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0