Fartfylld dag!

Hello allihopa, det var ett tag sedan, men jag har helt enkelt inte haft tid att blogga, thats it!

Idag har jag varit på träff med ungdomsambassadörerna på Sterk. Vi skulle göra ett eget kadriljprogram och fick tio hästar som vi själva skulle bestämma vem som skulle ha vem, jag fick Lancelot. Vi var väl lite förvirrade i vårat lag men det var kul ändå! Lanc var superfin och lydig, och det är ju alltid en fördel när man rider kadrilj, så att man har hästen med sig hela tiden, även om man ska vara mer koncentrerad på var alla andra är och vilka vägar man rider än på hästen. Vårat lag vann tyvärr inte, men det spelar ingen roll, vi hade roligt ändå, eller i alla fall jag :D.

Jag kom hem vid 4 ungefär, och då har jag tagit en powernap, fick ett ryck om att jag skulle ut och springa i blåsten regnet och stora isfläckar på vissa ställen, men det gick bra, skönt att komma igång efter en månads förkylning.

Nu ska jag kolla på tv en stund, ett inlägg om nyårshoppet och ridningen igår kommer också upp så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0