Fredag den 13:e

Jag har precis kollat klart på nya VD-avsnittet, och nu är jag så himla sugen på att ut och springa eller något, men får som sagt inte, surt... Kanske går ut på en liten promenad sedan i alla fall ;). Den här helgen är nästan helt hästfri, jag ska bara jobba i morgon förmiddag. Jag tycker att det är skönt att ta en paus från hästarna ibland och pyssla med lite annat, då uppskattar man det mer när man kommer till stallet sedan.

Idag är det ju fredagen den 13:e, har inte hänt så mycket. Jag har bara varit så trött i guvudet hela dagen så jag har inte orkat tänka så mycket, en helt vanlig fredag alltså.

Kanske ska göra mina övningar från sjukgymnasten, typ det ändå jag får i träningsväg, de är dock inte så ansträngande men bättre än inget i alla fall, sedan äta lite och gå ut med hunden en sväng. Bloggar lite senare ikväll igen!

En bild på prinsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0