hästfridag!

Ingen häst idag...

Så mami och jag tog en tur till hälla, typ forever alone!
Fick med mig en vit skjorta, en stickad marinblå tröja med mönster, en grå v-ringad sportbh mm.
När jag kom hem duschade jag en varm dusch, blev djupfryst efter det hemska vädret.

Nu sitter jag och värmer mig framför kaminen och ska se "hur man blir av med en kille på 10 dagar", den är fortfarande lika bra!

I morgon måste jag gå upp rätt tidigt, har korall :) har inte ridit sen i tisdags!? abstinens..
Träffa maria där och prata om mina problem, haha..

Därefter kommer det gäster, bästa vänner med familj :)
På söndag ska jag gymma med sterkus (sterks usek) vi kommer dö. Sen ett hoppass på kvällen sen så kan jag inte gå på måndag menmen..


haha..


jag och världens bästa ponny malin, som jag saknar så mycket!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0