heeelt slut...

En helt slut men nöjd tjej..

Nollade 70 båda med zingo, han va framme för skänkel och hoppade bara fram två gånger för han var så bra! Gud vilken ponny <3
Första rundan vart mer ojämt med galoppen eftersom han hoppar lite speciellt då och då..

Och sen när jag var klar - trodde jag, skulle jag tydligen sitta upp på Dollar Girl (Dollar). Dollars ägare är samma som koralls :)

En skiitfin svart dressyrponny som jag typ ridit en gång... 80cm stod på schemat. Framhoppningen gick sådär, iaf i första språnget då hon inte alls va som jag trodde. Men de andra sprången gick super!


På banan : Kraschar första hindret.. då jag slutar "rida" ända fram.. VÄLDIGT irriterande då vi hade kommit felfritt annars.. Men jag är supernöjd med resultatet ändå fast jag kunde ha ridit bättre, såklart!
Hon hoppade väldigt fint iaf och var väldigt mycket över, hon blir nog fin!

När jag kom hem till mormor tränade vi unghästen. 5-åriga unghästen, ca 180-190 cm hög.. trevlans!
Moster (ägare) hoppade små kryss på ca 40-50 cm. Gick strålande!

Sen gick jag in, eftersom det va rått ute.. usch! Hälsade på Viktor, min kusin + småkusinerna alvin och edvin. Små pratade med Emilie (viktors assistent) gud va hon är bäst! Får en alltid glad :) Glad att ha henne som vän :)

Nu sitter jag och syster och kollar på gamla filmer på när vi va små! haha fan va tjock jag var...
Vi ska sova en natt till här ute på landet, mysigt!

I morgon är det Ungdomsambassadörerna, kul! Därefter har jag korall, ska försöka få med henne på lektion, hon är väldigt pigg just nu ;)
Nu ropar mormor på att jag ska äta..


sommarbild på mig och ungisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0