Helg!! :D

Nu har jag kommit hem från stallet och nu börjar min helg! Idag har jag jobbat till tolv och sedan fick jag och Elin fick hoppa in och ta stallgänget eftersom några inte kunde. Vi hade en trevlig eftermiddag med våra underbara fritidsbarn, hade skattjakt, lekte vinkkurragömma och land och stad! Jag har också mockat och fixat höpåsarna åt Roberto och nu är jag hemma, har tagit en varm dusch och ska snart äta!
Ikväll ska jag kolla på gladiatorerna och ta det lugnt. Och imorrn får vi se vad jag hittar på ;)
Kul att det var så många som har ställt frågor på frågestunden! Det blir nog ett inlägg med this/that och ett med svar på de vanliga frågorna lite senare! Och länkningen till den som frågat mest såklart.
Hittade en jättegammal bild på mig och min första favorithäst Bert från en plätthoppning! Nolla i 30cm, glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0