Hoppkurs 4/1

I onsdags var det hoppkurs för Erica. Jag fick Doloress, en storhäst som är väldigt mycket att rida och jag fick kämpa en hel del, eftersom jag inte är så van att hoppa storhäst så blir jag lite osäker och kan inte vara lika tuff som jag kanske borde, så hon blev lite lång i galoppen. Alla hästar var dessutom väldigt på G och alla utom två bockade.  Men jag är nöjd ändå eftersom jag som sagt är så ovan att hoppa storhäst, räknar inte riktigt med Lanc som storhäst eftersom han är så kompakt och känns mer som en ponny, men det känns som att det skulle kunna bli riktigt bra med Doloress om jag fick träna lite! ;) Elin har filmat, får se om jag lyckas lägga upp filmen lite senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0