Hyperaktiiiiv!

Som maria skrev, vi gymmade igår! grymt kul men såklart jobbigt!

När jag kom hem tog jag en löprunda, dock bara fyra km men det fick duga!
Halv fyra kom josefine och hämtade mig så åkte vi till sterk!

Red igenom korall i ca 30 min, mycket galopp så hon skulle springa av sig! Hon va hyper och hade jätte bråttom, kan man inte tro eftersom hon gick hoppning i morse?! hm... söt ponny där! Och sen tror jag att korall var brunstig, hon gnäggade åt fatima och var super mysig?.. haha

Sen var det sista ridningen med ungdomsambassadörerna! Fick tessan och jag är helt kär! en riktig elin häst och hon är inte så stor heller så jag ser perfekt ut på henne :D

QUITE A TREASURE - Tessan

Ett tioårigt sto i sina bästa dagar! Hon är super trevlig och jag är helt fast, skulle kunna köpt en sån själv om jag ska vara ärlig ;)

Vi hoppade studds, trav hoppade och satte tillsist in en oxer på slutet av de relaterade avstånden :) Jag är nöjd, trotts att vi kom lite fel då och då men det är rätt svårt att hoppa henne när hon bara har ett öga och gärna springer lite snett för att se, men för mig gjorde det ingen. Im super nöjd!<3


Underbara Tessi!

Nu har jag tyvärr dragit på mig en förkylning tror jag, känns som hela hjärnan är ihop slemmad...
USCH!
Så jag stannar hemma idag och hoppas att jag är friskare tills i morgon då jag ska på öppet hus på Carlforska :)

Nu ska jag somna om, ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0