inte frisk än...

Nu vill jag bli frisk!

Ställde klockan på 11.00 för att ringa tre samtal, bla annat morfar, koralls ägare och STERK. 
Frågade ägaren om Maria kunde rida ist för mig (pga förkylningen) vilket gick galant :) Har fått nått samtal av maria när hon skulle fixa foderstaten, den stämmer inte helt :) och lilla korallisen hälsade ;)

Avbokade min ridning idag, känner att jag inte skulle orka rida varken korall eller lektion så ikväll är det vila vila vila!

Det första maria skriver på sms är: Gud hon är mindre än vad jag kommer ihåg! och : gud vad hon går runt i boxen, går ju knappt och mocka!

haha söt pownie :)

I morgon SKA jag vara frisk, ingen tvekan!
om det blir som jag planerat, skola + korall på kvällen, härligt!

Sen studiedag på torsdag, plugga och kanske stan? om jag är frisk...
Fredag, slutar 12.05, sen åka till sterk och rida korall + hoppträning på kvällen!

Det var en kort inlägg om veckan, nu ska jag moffa munk och hämta te! Ska bli intressant och se vad maria tycker om Krallisen!

mitt fina hjärta <3
/ elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0